Løping rundt Sauda

Dette ble en utrolig flott tur rundt Sauda. Jeg har aldri løpt her så alt var nytt for meg. Finn Isaksen har laget ruta og er lommekjent. Det kom godt med når løypa går langs krevende partier hvor det ikke alltid er like lett å forstå hvordan vi skal komme oss opp, eller ned. Utsikten og naturopplevelsen er det ikke noe å si på. Litt mere snø enn vi trodde, men det gikk veldig bra. Løypa er veldig krevende og den er på 93km. Denne ble løpt 25-26 juni 2026 Takk for turen Finn Her er løypa: https://connect.garmin.com/app/activi... Strava: https://strava.app.link/9e3sY7rVk4b