مقارنه IG american ثانويه عامه
#IG #american_diploma IGلكل الي محتارين يدخلو ولادهم ثانوي عام ولا امريكان ولا الفيديو ده بإذن الله هيساعدك تاخد قرار و احب اضيف حاجه ان سواء ابنك دخل نشونال او انترنشونال مش هتفرق كتير في مجال الشغل لو هو مستواه في الانجلش كويس كل الي هيفرق انو منظر عام احسن . بس في حاله الانجلش بتاعو مش حلو ساعتها هيحس بي فرق . في حاجه بس نسيت اذودها علي ال اي جي انو مش لازم ياخد ال ٢ ايه لفل ممكن يكتفي بي ال٨ الاو لفل لو داخل جامعه تنسقها قليل قليل . ربنا يوفق ولادنا واخوتنا جميعا و يدلكم علي في الخير شكرا..

▶︎
عيوب الدبلومة الامريكية American diploma بعد الاعدادية لو مستواك متوسط

▶︎
7 أخطاء أوعى تعملهم في الIG

▶︎
SAT ولا IG ؟

▶︎
الدحيح | الجاسوس الذي غير مجرى التاريخ

▶︎
الـ IG وسنينه - حلقة 2️⃣

▶︎
ثانوية عامة ولا بكالوريا ؟🧐وعيوب خفية في نظام البكالوريا 🤨

▶︎
The American Diploma and important details in a podcast with Ibrahim and Ehab

▶︎
الدبلومة الأمريكية بكل تفاصيلها || مزاياها وعيوبها وأهم النصائح

▶︎
لو قررت تدخل ابنك مدرسة انترناشونال .أنهي نظام أفضل الأمريكي ولا البريطاني؟

▶︎
IG part 1

▶︎
ما هونظام ال american diploma

▶︎
تجربتي في الثانوية العامة (البريطانية) | IGCSE in Egypt

▶︎
ادخل ولادي نظام اميريكان ولا بريتيش؟ American Study or British?

▶︎
ايه هي الدبلومة الأمريكية ... مميزات و عيوب؟ - American Diploma

▶︎
2 - نبذه عن المناهج الدولية والفرق بينها د/ رأفت مصطفى

▶︎
ايهما افضل الناشونال ولا البريطاني ولا الأمريكي د_هدير _رزق

▶︎
مصاريف الدبلومة الأمريكية

▶︎
الدحيح | كيف يمكن للرجال أن يتعاملوا مع الرفض؟

▶︎
يعني ايه IGCSE

▶︎
