Gastheer Albert en muzikanten Sosha en Beer hebben zin in Gluren bij de Buren in Hengelo

Gluren bij de Buren ontstond een kleine twintig jaar geleden in Amersfoort. Inmiddels telt het festival, dat een winter- en een zomereditie kent, zestig deelnemende steden. Op zondag 28 juni doet het festijn ook Hengelo weer aan. In Hengeloos Peil vertellen gastheer Albert ter Linden en muzikanten Sosha Salomé en Beer Happé over de charme van het festival. Sosha en Beer laten daarbij even horen wat ze muzikaal in huis hebben. Lees het hele verhaal vanaf 21 juni op 1twente.nl Volg ons voor het laatste nieuws uit Hengelo en omgeving: https://www.1twente.nl/hengelo   / 1twente.hengelo     / 1twentehengelo   https://x.com/1TwenteHengelo