Sport warming-up voor SBO de Sterren en OBS het Noorderlicht
In het kader van de nationale sportweek gingen de sportcoaches van Midden-Groningen langs verschillende scholen door de gemeente om een warming-up te geven. Vandaag waren de coaches aanwezig in Hoogezand bij SBO de Sterren en OBS het Noorderlicht. Tijdens de warming-up waren er ruim 300 kinderen aanwezig uit het Kindcentrum Zuiderkroon. Het doel van deze warming-up is om kinderen bewust te maken over hoe belangrijk sport en bewegen is. Daarnaast hopen de sportcoaches hiermee dat ze wat naamsbekendheid bij de kinderen krijgen, zodat ze vaker mee gaan doen met de diverse sportactiviteiten die de coaches door de hele gemeente organiseren.
