Seitsemisen luontokeskus on pelastettava!

Metsähallitus haluaa myydä Seitsemisen kansallispuiston luontokeskuksen, joka on suljettu.. Seitsemisessä kävijät pitävät luontokeskusta tarpeellisena, ja odottavat sen avaamista. Kurun kesän avajaisissa 12.6.2026 järjestettiin paneelikeskustelu luontokeskuksen tulevaisuudesta. Kuntalaisaloite luontokeskuksen säilymiseksi on jätetty Ylöjärven ja Ikaalisten kunnissa. Voit allekirjoittaa aloitteet osoitteessa https://www.kuntalaisaloite.fi/fi