StallVlogg! Fixar i stallet och hopptränar min nya ponny!

Många av er verkar nyfikna på hur det går med min nya ponny Gamina. Det går superbra! Vi lär fortfarande känna varann men hoppträningarna går bättre och bättre iallafall! I dagens video blir det en liten stallvlogg och ni får hänga med. Jag hopptränar för Eric Berggren i videon. Hoppas ni gillar vloggen, tyvärr kunde jag inte ta med kameran utan vloggar på mammas iPhone Max pro! #stallvlogg #vlogg #hoppträning 🌟🌟 🌟🌟🌟 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 🎬 Är du inte redan en del av youtube kanalen så gå in och prenumerera här:    / @familjenfrohlich   📸 Mitt Instagram:   / frohlichmelissa   🎤 Min TiKtok: https://vm.tiktok.com/HfU3C9/ 🎥 Mina videos redigeras med IMovie. Jag filmar med Panasonic Lumix DMC- G80+ 12-60 mm OIS. Mikrofon från Rode. Stativ Joby Gorillapod 3K kit. Mitt intro är gjort av familjen Arcombe: