Hjo, trästaden ÖL...och ÖL..och sen toatömning.. @Vardagsfunderingar

Vi dricker öl på diverse ställen i Hjo, och sen är det dags för toatömning. #uppbeat #bobil #husbilsliv #weinsberg #wohnmobil #hjo #biergarten #bier #webergrill #weber #grönköping Music from #Uppbeat https://uppbeat.io/t/complete-tracks/... Music from #Uppbeat https://uppbeat.io/t/benjamin-botkin/... Music from #Uppbeat https://uppbeat.io/t/ak/bankruptcy