En halua mitenkään kehuskella..
Ei tule pulaa räsymatoista eikä astioista. Tehdään pientä inventaariota mitä vinttikamarista löytyy #arabia #maatila #treasure Jos haluat tukea toimintaa, kanavajäsenyydet ja superkiitokset ovat ostettavissa etusivulta.

▶︎
Sattuma tai kohtalo... Kuinka tämä maatila päätyi mulle..

▶︎
Urbex Mökkikauden avajaiset ennen ensilunta..😃..

▶︎
Yhdysvaltain ja Japanin korkojen vaikutus kryptoihin 🤔

▶︎
Vanhan maatilan osto!

▶︎
Valurautapadan rasvapoltto leivinuunissa| Taisi kuumentua vähän liikaa?

▶︎
Hellepäivä mökillä: Ei mennyt suosiolla

▶︎
5 kalleinta sijoitusvirhettäni

▶︎
Life of an 80 Year-Old Elderly Couple in a Mountain Village Far From Civilization

▶︎
Pitäisikö Suomen erota EU:sta? (Sebastian Tynkkynen) #184

▶︎
Autiotalo olisikohan ollut autokorjaamo bisnestä

▶︎
Paljonko tienasin Kontiolahden kirppistapahtumassa?

▶︎
Urbex Hylkytalo jossa yllätys sisällä.

▶︎
Urbex 1850 rakennettu autiotalo hienossa alkuperäiskunnossa.

▶︎
Tämä on arvoltaan yli 200€!

▶︎
Uupumus vei Mielisairaalaan. Kallen tarina

▶︎
Perinteistä halonhakkuuta

▶︎
Hiiliteräspannun täyshuolto

▶︎
Pchli Targ Giełda Staroci Toruń - zbita lampa za 1500 złotych..

▶︎
Löysimme metallinpaljastimella ihan oikean aarteen pellolta!

▶︎
