Yar Beni Duyar Mı ? ( ft. Lina )

Şarkının Adı : “ Yar Beni Duyar Mı? “ Her söz, her beste kalbe dokunur. Abone ve beğenmeyi unutmayınız. #yapayzeka #yapayzekamüzik #music #müzik #şarkı #türkü #arabesk #arabeskpop #damar #pop #popmusic #anatolia #anatoliamusic #shortvideo #shortsvideo #shorts #short #reels #beniöneçıkart #öneçıkar #keşfet #keşfetbeniöneçıkar Şarkı sözleri : Yüksek dağlar duman olmuş, Yollar bana zindan olmuş. Sensiz geçen her bir günüm, Ömrümden bir zaman olmuş. Yâr gelir mi, yolları aşar mı, Bir selam verip de hâlimi sorar mı? Ben beklerim gece gündüz kapında, Gözlerim yolda, yâr beni duyar mı? Rüzgâr eser adın ile, İçim yanar gizli gizli. Bir umut var kalbimde, Söndürmeye kimler gelir. Yâr gelir mi, yolları aşar mı, Bir selam verip de hâlimi sorar mı? Ben beklerim gece gündüz kapında, Gözlerim yolda, yâr beni duyar mı? Bir türkü tuttum sensizliğe, Adını kattım her heceye. Gel de bitsin bu ayrılık, Dön yuvana, sevdiğine. Yâr gelir mi, yolları aşar mı, Bir selam verip de hâlimi sorar mı? Ben beklerim gece gündüz kapında, Gözlerim yolda, yâr beni duyar mı? Söz : Abdi BESLER Düzenleyen : Halim KÖKÇE Müzik & Seslendirme : Ai