Cavalcada de Reis 2013 a l'Espluga de Francolí

Els Reis Mags han arribat a la Conca de Barberà aquest cap de setmana per repartir regals a tothom. A l'Espluga, Melcior, Gaspar i Baltasar van arribar amb carrosses dissabte a les sis de la tarda, tot i que s'havia anunciat la cavalcada per mitja hora més aviat que altres anys. Després d'haver visitat els avis de la Residència Jaume I, els Reis Mags van iniciar el recorregut, acompanyats per una comitiva de patges i els Grallers de l'Espluga, per la Carretera de Poblet, seguint el Passeig Canyelles fins arribar a la Plaça de la Vila, on van ser rebuts per l'alcaldessa accidental, M. Jesús Martín, i els regidors espluguins. Al balcó de l'Ajuntament van dirigir les primeres paraules a la població. Tot seguit, i com s'ha fet en els darrers anys, els tres Reis van adorar el nen Jesús davant la porta lateral de l'Església Vella, on hi havia la representació del naixement. La cavalcada va seguir pel carrer Lluís Carulla fins arribar al teatre del Casal, on els Reis Mags van tornar a dirigir les seves paraules als espluguins. A partir d'aquí Melcior, Gaspar i Baltasar van començar a repartir els regals per les cases, fins la matinada.