Marc de Hond's slechtste optreden ooit

"Mijn slechtste optreden ooit was bij 40 graden, een zakelijke boeking in een snikhete Fokker Terminal, waar ik op 300 artsen nieuw materiaal heb uitgeprobeaerd. Het bleef doodstil." Met Martine Sandifort in #voortschrijdendinzicht