עשיתי - קפ"צ 30

קורס פראמדיקים צבאי מס' 30 אינסטגרם - @elhananofficial יוצרי הקליפ: צילום- עילי לבנון ויעל רגב. עריכת צילום- בר אוריאן ועדן יחזקאל. עריכת סאונד - עומר לב וצוף בר אור. כתיבה- טליה בלומקין, נטע לורבר, גל טרומר, עדן פאל ויעל רגב. שירה (לפי סדר)- הילי איתן, גיא אלמקייס, עילי לבנון, שחר דרור טבק. קולות רקע- קפ"צ 30. בימוי- גל טרומר, יובל פלג ויעל רגב. אפקטים מיוחדים- קפ"צ 30. מילים: עשיתעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתי מה זה התגייסתי? עשיתי קד״צ לבשתי מדים, עשיתי גלח״צ מבחן כל ראשון, הדחות, מסעות. עשיתי קמג״ים עם הלוחמים, מינימום שייטת, מה הם חושבים? פתחתי וורידים ואפילו, נתתי וונטולין IV בכאילו עשיתי תרגול שהרג מטופל סינק, שוק, להתעורר שוב לא״ג עשיתי פקלים כל יום עשיתי אחת לשבועיים בראור כשעשיתי מדס וקראו לי חנת״ר אז תהיתי איך אני אעמוד במסדר. איך הסמלת עשתה לי? "קיבלת תגובה״ אבל וואלה אני כבר רגילה אחרי מסכם עיוני וגם מעשי אני את שלי עשיתעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתימה זה טיילתי? עד ניצנים בשג עמדתי שמרתי שעות חתים, שלשות ואינספור מימיות אבל אז קצת נמאס לי עשיתי פרסה דוקטור תביא לי איזה גימל בקשה זה נגמר, השבעה, בתי חולים אחר כך עשיתי 30 טובוסים נשאר רק לעשות טרוקר עשיתי מיליון ורידים בערך ניהול מקרים לא דחופים, עשיתי תאונות, החייאות, בצקת ריאות, אסטמה, שריפות, די לחארטות, מיציתי אני את שלי עשיתעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתיעשיתי מה זה השתמשתי? נתתי סמים מורפיום, קטמין, לא סמים קשים הרדמתי, הנשמתי, החייאתי, קבעתי ליטפתי זקנות בקטע אפלטוני משמרת לילה, בלי מצעים, 3 בלילה רואים הומלסים. מה עכשיו השלמה צבאית? וואלה לא עפתי. חודש וחצי לקורסססס ובסדיר אומרים שאתה נגנב. אבל ווסט, קסדה יבשים ונשק, זה כן עשיתי, אבל עזוב אותך עכשיו עכשיו רק רוצה לנהל אר״נים, לעשות טרוקרים, לחלץ נפגמ״ים, לצאת למבצע, לקבל צל״שים - רוצה להציל חיים! אבל גם צריך לעצור דחקים. לתפוס קווים, לתרגל חובשים, לעלות כוננות, לעשות תגב״צים - לעשות מה שפראמדיק צריך לעשות! *הסרטון בהשראת ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא לשיר 'עשיתי'*