Uddannelsen der kræver det højeste snit
Molekylær biomedicin er den videregående uddannelse i 2012, som kræver det højeste gennemsnit. Her skal man have et gennemsnit på hele 11,7 for at få en af de 55 attraktive pladser på Københavns Universitet. Ugens Pensum har talt med studielederen på molekylær biomedicin, om hvordan studiet kan tiltrække landets bedste studerende.

▶︎
Medicinstudiet kræver disciplin og hårdt arbejde

▶︎
Sådan bliver du læge og neurolog

▶︎
Er dyrt mel pengene værd, når du bager brød?
![Kan PLANTEbøffer smage som ÆGTE kød? [Reklame for Københavns Universitet]](https://i.ytimg.com/vi/TU5QyIZGqUc/hq720.jpg?sqp=-oaymwEbCNAFEJQDSFryq4qpAw0IARUAAIhCGAG4AvcY&rs=AOn4CLAyVuK1bNaaoUl8X3cbY7A_Rej_jA&usqp=CCc)
▶︎
Kan PLANTEbøffer smage som ÆGTE kød? [Reklame for Københavns Universitet]

▶︎
5 Reasons Why You SHOULD NOT Study Biomedical Science

▶︎
Should YOU study Biomedical Science? What is Biomedical Science? | Biomeducated

▶︎
Studierejsen (1:3) – Jeg kom ind!

▶︎
Medicinalkemi - molekyler mod sygdom

▶︎
How US Air Force B 52 Pilot Performed an Emergency Takeoff at Full Speed

▶︎
Golden Retriever Meets Completely Broken Rescue for the First Time

▶︎
Studiepraktik på Farma

▶︎
How Are We So Good at Folding Proteins? - With David Balchin

▶︎
Hvordan ved jeg det er den rigtige uddannelse for mig?

▶︎
Molekylær medicin - Karrieremuligheder ved Aarhus Universitet

▶︎
Studerende køber sig til bedre karakterer

▶︎
Hverdag på bachelor i MedIS og Medicin (AAU)

▶︎
Biotechnologie studieren: Zwischen Medizin, Industrie und Landwirtschaft! | alpha Uni

▶︎
Molekularbiologie studieren: Ein hartes Studium! | alpha Uni

▶︎
Biokemi og molekylær biologi - hvad kan jeg bruge det til?

▶︎
