Hvorfor hedder det Den Grønne Shawarma? - Kebabanmeldelse

Den 4. kebab butik, vi besøgte på vores Frederiksberg-rundtur i sidste uge, var et lille diskret sted, med brød fra Ali's, kød fra Mina's og en sød og smilende syrer bag disken. Trods hans besvær med at tale med os, formåede han at vise os stor venlighed. Vi takkede og bukkede og gav deres durum et forsøg, ude på Falkoner Alle på den milde og lune sommeraften. Vi Anmelder ALLE Københavns kebabber Over 8 = Dum Durum 🌯 7 = God durum 6 = Fin nok, average 5 = Kedelig, ka' spises #kebab #shawarma #anmeldelse #københavn #kbh #copenhagen #cph #streetfood #street #mad #copenhagen #cph #Denmark #Danmark #danskyoutube