El pregó i el trencament del càntir donen l’inici a la festa major de la Bisbal

La Bisbal d’Empordà ha donat el tret de sortida a la festa major amb el pregó a càrrec dels Pastorets de la Bisbal, i el trencament del càntir per la quarta, cinquena i sisena generació de la Drogueria Farreny. Amb la plaça de l’Ajuntament plena de gom a gom, la bisbal es prepara per dies de festa i tradicions.