בועז שרעבי- מבצע את "לתת",ו"הלוואי"

מתוך ערב הוקרה לגברי לוי-על מפעל חיים-...ערב שכולו "תוצרת הארץ"- בועז שרעבי הופיע עם תזמורתו..... תזמורת גדולה שביו נגניה- יגאל חרד על הגיטרה, איתן שפירא באקורדיון, איתמר ארגוב -בתופים, תלבושות מרהיבות, מוסיקה נפלאה , ממיטב מלחיני הארץ , וכוריאוגרפיה נפלאה של גברי לוי.....