Snöblåsningståget vid Gullmarsplan (c13, c14 vagnar)

Äntligen fick jag se snöblåsningståget med de gamla gröna c13 vagnarna på riktigt! Hann dessutom ned på perrongen och fick en grym video på den! :D Filmat 2018-02-28