Vecka 22, 2026 - Ett secondhandkvitto på 900kr och picknickar i Eslöv

Heej, alla svanar! Vlogg från 22a veckan av 2026 är här! Jag letade efter ett Wii, kom hem och hade spenderat 900kr men inget wii fanns att packa upp. Självfallet kan jag inte avstå bra titlar. Efter denna spontana inhandling av böcker är det däremot bestämt att ett köpfritt juli är av högsta prioritet. Senare i veckan besöktes Trollsjön för att picknicka med familjen. Skulle däremot önska att att namnet på parken ändras till ett som är mer korrekt: svartkråksvrålsparken (SKV-parken). Inte lika säljande men som nämnt är det mer korrekt och beviset finns i videon. Hoppas allt är bra med er, mina svanar. Hjärtliga hälsningar, er Johanna Seijsing -- Plattformar -- Privat: Instagram: @JohannaSeijsing Litterär salong för svanar: Blogg: SalongAftonLilja.wordpress.com Youtube: ‪@SalongAftonLilja‬ Instagram: @SalongAftonLilja (Video inspelad under vecka 22, år 2026.)