2 PÄIVÄÄ VISULAHDESSA

Moi ihanat tilaajat! ❤️ Tosi monet ehdotti että kannattaa mennä Visulahteen joten tässä on MEIDÄN IHAN EKA kerta kun käytiin Visulahdessa ja oltiin saman tien 2 päivää!! Ja yksi yö söpössä pikku mökissä. Ekana päivänä oli tosi kuuma ja aurinko paistoi ja tokana päivänä satoi vettä mutta oli hauska olla pomppulinnoissa ja laitteissa uikkarit päällä!! Visulahdessa oli kivaa ja halutaan mennä uudestaan. Tästä löytyy lisää tietoa kun kommenteissa ootte kysyny missä Visulahti on (Mikkelissä) ja muuta: https://www.visulahti.fi Kiitos kun katsotte meidän videoita ja kommentoitte ahkerasti. Kerro meille mikä on sun suosikki juttu Visulahdessa ja jos et oo käyny, kerro mikä näytti kaikista kivoimmalta sun mielestä. :) 10K tilaajan video johon joku teistä pääsi mukaan kuvataan 10.8. ja kun meillä on 20K tilaajaa, 20 teistä pääsee samaan videoon meidän kanssa! On ollut hauska kuulla että moni odottaa molempia videoita. ❤️