Roofviswedstrijd, 🥇 Potvissen. Zelf een viswedstrijd organiseren en meedoen.🎣

Bij de Potvis Roofviswedstrijd gaat het er om, om 3 roofvissen te vangen. Of je dit doet met doodaas, kunstaas, werpend of trollend, het maakt niets uit. Wie de meeste centimeters van zijn 3 grootste roofvissen bij elkaar vangt, wint de pot waarin alle deelnemers hun inleg hebben gedaan. Marloes en ik proberen eerst te trollen met groot en klein kunstaas op een van de grotere plassen van het visgebied. Wanneer we allebei een keer een aanbeet kregen op dezelfde plek stappen we over op doodaas onder de dobber. De vangsten van het deelnemersveld zijn niet wild, maar toch zien we een hoop snoeken, snoekbaarzen, meervallen en zelfs een paling voorbij komen in de berichten inbox. Uiteindelijk vist de winnaar 255cm bij elkaar. Dat hebben wij bij lange na niet gehaald😅 Wel was het een heerlijke visdag met mooi rustig weer en gezellige deelnemers. Dat is uiteindelijk het belangrijkst natuurlijk. We kijken alweer uit naar de volgende viswedstrijd op 1 november. Dan Organiseren we het Nieuwkoops Kampioenschap! #roofvissen #roofviswedstrijd #viswedstrijd #raymarine #garminlivescope