Sunlight T690 L Adventure Edition

En grå dag i Södertälje tog jag en tur med Sunlights senaste skapelse. En bil med queensbed i sovrummet och chassi från Ford. Det var en trevlig bekantskap med fin rymdkänsla i bilens främre halva och hög komfort under färd. Att kalla bilen för instegsbil gör den inte rättvisa, den hör mer hemma i mellanklassen. Kameran hade svårt att fokusera pga dåligt med ljus. Det var en riktigt grå dag. Så vissa partier är inte riktigt i fokus. Ber om ursäkt för detta. Vill du läsa mer om Sunlight kan du följa denna länk: https://alltomhusbilen.se/tillverkare...