AP-7, en obert - Punt docs

⠀ ⠀ 🔔Subscriu-te al canal oficial d'À Punt Mèdia en YouTube:    / %c3%80puntm%c3%a8dia   🌐 Visita el nostre web per a accedir a més continguts de ràdio i televisió: https://www.apuntmedia.es/ 📲 I segueix-nos en les nostres xarxes socials: Facebook:   / apuntmedia   Twitter:   / apunt_media   Instagram:   / apunt_media   TikTok:   / apuntmedia   🔔Suscríbete al canal oficial de À Punt Mèdia en YouTube:    / %c3%80puntm%c3%a8dia   🌐 Visita nuestra web para acceder a más contenidos de radio y televisión: https://www.apuntmedia.es/ 📲 Y síguenos en nuestras redes sociales: Facebook:   / apuntmedia   Twitter:   / apunt_media   Instagram:   / apunt_media   TikTok:   / apuntmedia   L’autopista de peatge AP-7, des de Tarragona a Alacant, deixarà de ser de pagament el pròxim 31 de desembre, quan finalitzarà el contracte de concessió amb l’empresa Abertis. Després de moltes pròrrogues, els valencians i les valencianes podrem utilitzar l’autopista sense pagar. Per als usuaris, fins ara, costava més el peatge que el combustible. Només quedarà com a via de peatge al nostre territori l’autovia que va d’Alacant-Oriola fins a Cartagena que expira el 1944. Però l’alliberament de l’autopista comportarà nous problemes, com ara la possible saturació de la via i la demanda d’un tercer carril. Els punts negres, com ara Oliva o les comarques del nord de Castelló, veuran resolts en gran manera el greus problemes de trànsit que pateixen des de fa molts anys. Més continguts i reportages de 'Punt docs': https://apuntmedia.es/va/a-la-carta/p... Subscriu-te al canal de YouTube d'À Punt Mèdia:    / @Àpuntmèdia