«La transformació de la Intimitat» amb Paula Sibilia

L'antropòloga argentina Paula Sibilia ha participat al cicle 'La transformació de la Intimitat' amb la conferència 'De la introspecció a la hiperconnexió. La intimitat com a espectacle del segle XXI', realitzada el 13 de juliol de 2011 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. En aquest vídeo, Sibilia reflexiona sobre el pas de la intimitat a la 'extimitat', i avalua els canvis als conceptes de públic i privat que ha significat la irrupció dels reality shows, els blogs i les xarxes socials a les nostres vides. +info: http://www.cccb.org/ca/curs_o_confere...