7e Juni Rehab pass - Är jag tillbaka nu?

Åter tillbaka till Vloggande & Löpningen. Regnigt och blött Rehab pass för en något irriterad häl. Jätte roligt att vara tillbaka till kanalen och hoppas att löpningen kan få hålla i sig nu. Mål i sikte mot "Fyri Trail" den 19e september och en hållbar löpning.