נורית גלרון - שירים באמצע הלילה - פזמון חוזר
מילים: נתן זך לחן: אשר ביטנסקי עליתי לקרית שמונה ולא היה לי מה לעשות שם והלכתי לראש פינה ולא היה עם מי לדבר הו פתחו, פתחו את הדלת קר, קר בחוץ. ונסעתי משם לחיפה ולא היה לי מה לעשות שם וירדתי לעיר התחתית ולא היה עם מי לדבר הו פתחו, פתחו את הדלת קר, קר בחוץ. וירדתי משם לחולון ולא היה לי מה לעשות שם ונסעתי משם לאשדוד ולא היה עם מי לדבר הו פתחו, פתחו את הדלת קר, קר בחוץ. וירדתי לי לשפת הים ולא היה לי מה לעשות שם והסתכלתי לי בגלים ולא היה עם מי לדבר הו פתחו, פתחו את הדלת קר, קר בחוץ. -- נורית גלרון בפייסבוק: / nuritgalronofficial

▶︎
נורית גלרון - שירים באמצע הלילה - כולנו זקוקים לחסד

▶︎
Summer in Saint-Tropez 1968 🥂 Old Money Vibes & Golden Sunsets

▶︎
Persian Jazz // Microtonal Grooves | 1 Hour Psychedelic JAZZ - Vol. 1

▶︎
My Golden Retriever Heals a Terrified Rescue Kitten in Just 3 Meetings!

▶︎
נורית גלרון - שירים באמצע הלילה - ועוד לא אמרתי הכל

▶︎
Unbelievable Workers | Working with Talented Engineers #46 #fail #adamrose #smartworkers

▶︎
How US Air Force B 52 Pilot Performed an Emergency Takeoff at Full Speed

▶︎
People Who Messed With The Royal Guard and Regretted It!

▶︎
שנות ה-90 - להיטים ישראליים ברצף

▶︎
נורית גלרון - שירים באמצע הלילה - כמעט טוב

▶︎
Princess Of Boogie Woogie Delights Everyone

▶︎
German Shepherd and Kitten Become Best Friends From Day One

▶︎
שירים שקטים | שירים עבריים רגועים ברצף

▶︎
Waffen-SS Soldier Became Israeli Army Officer

▶︎
אירוויזיון 1979- הללויה

▶︎
Try Not To Laugh 🤣😂 Best Baby And Dog Funny Moments Ever

▶︎
