Aalborg til Mallorca i BIL - 1000 km gennem Tyskland (del 2)

I del 2 af vores 5.000-kroners roadtrip fortsætter vi ned gennem Tyskland og får kørt seriøst mange kilometer. Undervejs stopper vi i Strasbourg for at se “Notre Dame”… som viser sig ikke helt at være den, vi troede 😅 Derefter rammer vi Frankrig og kører dagens sidste stræk mod Dijon, hvor vores hotel venter efter næsten 1000 km på vejene. Følg med på endnu en etape af vores skøre og ret uforudsigelige tur mod Mallorca! Husk at like og subscribe, og skriv endelig hvad i synes om videoen! I kan følge os på instagram her :) Nikolaj: nikolajhvidman Anne: anneplejdrupp