Forbandelsen er hævet Vestjyllands put and take
Ny Discord: / discord Guides, Artikler, Fangstrapporter overblik over Put & Take søer og meget mere 🔗Besøg mit site her: www.kristianfisker.dk Halvandet års forbandelse er endelig brudt! Vestjyllands put & take har været en udfordring for mig i de sidste 18 måneder. Hver gang jeg har besøgt søen, er jeg kørt hjem uden fisk i bagagerummet. Men i dag ændrede det sig... Den første fisk blev fanget lige efter udsætningen, da Lars og Ajo gav grønt lys til fiskeriet. Ja, det var måske lidt snyd, men en fisk er en fisk! 😊 Jeg fiskede hele skovsøen rundt flere gange. Jeg prøvede dybt, højt, midt imellem, hurtigt og langsomt. Jeg brugte jigs i alle farver på UL-stangen, men intet virkede. Der var simpelthen ikke noget at komme efter. Så skiftede jeg til aktivt fiskeri med bombarda. Da det heller ikke virkede, gik jeg over til inaktivt fiskeri. Her fik jeg en enkelt på 2,75 kg og en virkelig god fight med en enkeltkrog og Powerbait honey worms. Efterfølgende mistede jeg to fisk på inaktivt fiskeri, fordi jeg simpelthen var for utålmodig. #fiskeri #putandtake #vestjylland #powerbait #honeyworms #bombarda #fisketur #fiskelykke #fiskeliv #fiskefight #fiskerioplevelse #fiskesø #fiskefællesskab 🔔 Husk at like, kommentere og abonnere for flere ærlige anmeldelser og fisketips! 🎥🐠 Hjælp mig godt på vej Husk at 👍og ❤ og skriv en 📝 det gør en kæmpe forskel for mig 🙏 -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har du spørgsmål eller andre henvendelser? ➡ Kontakt mig via min Facebook-side: 🔗 / kristian.put.fisker -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Video gear brugt til videoen her: DJI OSMO Action 5 DJI OSMO Action 3 DJI mini mikrofon og modtager iPhone 14 -------------------------------------------------------------------------------------------------------- 🎣 Spinne fiskeri: Stang: Westin W6 Streetstick 6.1’ - 2-7g & Alpha "forellen hunter" Black Edition 662 XUL - 0,5 - 5g Hjul: Shimano Vanford 1000 Line: Westin W10 x13 Costal - 0,08 🎣 Bombarda fiskeri: Stang: Westin W3 Hjul: Daiwa Fuego LT2500 Line: Daiwa J-braid 0,13 -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Team Trout Reapers - Hvad er det? Vi er en gruppe passionerede fiskere fra samme område, der elsker at fiske sammen. Vi bliver ikke betalt for at bære logoer eller lignende – det handler bare om hygge og fællesskab!

Fiskeri amok i Put & Take - Hvor mange fangede jeg?

Powerbait fiskeri i Put and Take, sådan former jeg powerbait og fisker med det.

Makreller i Hanstholm!

Guide til gummifiskeri i put and take.

Hjemmelavet powerbait med ostepops - Put and take fiskeri 2025

Spanske Regnbueørreder Hos Drive In Put And Take

Opsætning af gennemløber til Put And Take

Ny og Forbedret Drostrup Put and Take

Fangede jeg den største fisk i Vestjylland?

Fiskeri med ubelastede GULP orm

Sådan former du powerbait!

Ibjergvejens Put and Take: Et Naturskøn Område, Tæt På Odense

MAKRELTUR I AGGER // FANGSTGARANTI

Hebo fiskesø gummidyr bonanza | Orange forår fiskeri

Put and Take Sommer TIP's fra Æ Putjyde - Resenbro Put and Take - Gummidyr, blink og powerbait.

Put and Take tips til ul fiskeri bundnært - Tusaagaard Put & Take - lystfisk.dk

Med de nye OGP Twister 2 gram Clown udgaverne i Sinding FerieCenter. 🌪️

Med Powerbait i ørredsøen #1

Masser af hornfisk!

