Ingeborg was het enige Nederlandse slachtoffer van 9/11 - RTL NIEUWS

Op 11 september 2001 ziet Ingeborg Lariby vanuit een van de torens hoe het eerste vliegtuig in het gebouw naast haar boort. Zij helpt haar collega's ontsnappen, maar ontkomt zelf niet. Zij is het enige Nederlandse slachtoffer van de aanslagen op de Twin Towers. Abonneer je GRATIS voor meer video s: http://r.tl/1JBmAcs Volg nu LIVE het nieuws op: http://www.rtlnieuws.nl Facebook :   / rtlnieuwsnl   Twitter :   / rtlnieuwsnl