15 Years of Nightmare: Tommyknocker VS The Viper - Come As One/How Long (liveset record)

Twee van de mooiste nummers die op 15 Years of Nightmare zijn afgespeeld. Ik was zelf daar, het was mijn eerste Nightmare in Rotterdam, maar zeker weten niet de laatste na dit jubileum feest. Tracklist: The Viper vs. G-Town Madness - Come As One Endymion & The Viper - How Long Greetz, Beunhaeske