Adını Ağladım

"Sen orada bensiz gülüyorsan eğer, ben burada her gece adını ağladım... "Gecenin en karanlık vaktinde, sessizce dökülen gözyaşlarına ve yarım kalmış sevdalara adanmış yeni çalışmamız "Adını Ağladım" şimdi sizlerle! Şarkı size de kendi hikayenizden bir şeyler fısıldadıysa beğenmeyi, hislerinizi yorumlarda paylaşmayı ve kanalıma abone olarak bu yolculuğa ortak olmayı unutmayın! Demlenmesini istediğiniz dostlarınızla paylaşmanız beni çok mutlu eder. 🖤 🎵 Şarkı Sözleri Güneş doğmaz oldu benim göğüme Bir dert bıraktın ki ömürlük diye Senden başkasını sarmadı kollarım Yıkıldım, dönmedim eski halime Yâr, yüzüme bakmıyor aynalar artık Soldu gençliğim, kırıldı kanadım Sen orada bensiz gülüyorsan eğer Ben burada her gece adını ağladım Yollar uzadı da sana varmadı Bu garip gönlüm senden caymadı Dünya toplansa da gelse üstüme Senin bir yokluğun kadar yakmadı #adıneağladım #soldugençliğim #müzik #keşfet #hüzünlüşarkılar #yenişarkı #trend