Wat Achterblijft – Wat We Niet Zeiden

Voor iedereen die iemand heeft moeten loslaten met woorden die nooit zijn uitgesproken. Voor alles wat bleef hangen in stilte, en voor de zinnen die pas kwamen toen het te laat was. = [Verse 1] Je mok staat er nog Halfvol geduld Je jas in de gang Ruikt nog naar jou Ik praat in de kamer Alsof jij luistert En elke stilte Doet net iets meer pijn [Chorus] Ik mis wat we niet zeiden Tussen de regels door Die stomme Kleine zinnetjes Ik hoor ze steeds weer in m’n hoofd Ik mis wat we niet zeiden Toen er nog tijd was Nog licht Als ik jou nog één keer vast mocht houden Zei ik alles Wat ik jou verschuldigd ben [Verse 2] Je krant op de tafel Opengeslagen Je bril ligt erbij Waar ben je nu Ik zoek naar je lachen In slechte grappen En schrik van de spiegel Want jij kijkt terug [Chorus] Ik mis wat we niet zeiden Tussen de regels door Die stomme Kleine zinnetjes Ik hoor ze steeds weer in m’n hoofd Ik mis wat we niet zeiden Toen er nog tijd was Nog licht Als ik jou nog één keer vast mocht houden Zei ik alles Wat ik jou verschuldigd ben [Bridge] Ik dek nog je helft Van het lege bed (kom terug) Zet zachtjes je zender Al hoor jij het niet En soms in mijn slaap Voel ik jouw hand op mijn rug Dan fluister ik woorden Die jij nooit meer vergeet [Chorus] Ik mis wat we niet zeiden Fluister het elke nacht Hou jij daar waar je nu ook bent Een plekje naast je voor mijn lach Ik mis wat we niet zeiden Maar hoor je stem in mijn gezicht Tot de dag dat ik je weer mag vinden Draag ik ons Draag ik jou In mijn verdriet en in mijn plicht = Veel sterkte in deze tijd. Je hoeft hier niet alleen doorheen.