WE HEBBEN EEN TWEEDE HOND IN HUIS! *Experiment*

We hebben een extra hond in huis! Ollie de Samojeed puppy! Kom ook bij de Furmilie door je te abonneren! http://www.bit.ly/AbonneerOpFurtjuh 📘 Bestel nu ons allereerste boek: http://www.demagischehalsband.nl 📸 Instagram:   / rutgervink   🕺TikTok:   / rutgervinkje   🎶 Furtjuh's Furvorites Spotify-lijst: http://www.furtjuh.com/spotify Wil je me een kaartje, brief of pakket sturen? Leuk! Dat kan naar dit adres: Talpa Social Voor Rutger Vink / Furtjuh Bergweg 70 1217 SC Hilversum E-mail voor (zakelijke) vragen: [email protected] Management: [email protected] Bedankt voor het kijken en tot volgende week donderdag! Dan ben ik weer om 16:00 terug met een nieuwe challenge of iets anders leuks! Deze video bevat geen betaalde samenwerking. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube. Voor meer informatie over deze richtlijnen, ga naar https://desocialcode.nl