Bent Fabricius-Bjerre får 3.500 kr. i folkepension om måneden - Farvelfærd

3.500 kroner. Så meget ruller der ind på kontoen hos Bent Fabricius-Bjerre hver måned fra den danske stat. Selvom den danske stjerne-komponist er mangemillionær er han nemlig stadigvæk berettiget til folkepension. Jeg synes ikke, der er nogen rimelighed i det, og det ville jo ikke ændre min livsførelse, hvis det blev taget fra mig, siger han. Læs hele historien her: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014... --------------- Her på vores YouTube-kanal får du udvalgte nyhedsklip fra DR Nyheder. Det kan f.eks. være fra TV AVISEN, Deadline eller DR2. Du er velkommen til at indlejre/embedde klippene på din hjemmeside. Du kan altid finde programmer fra DR Nyheder i sin fulde længde på http://www.dr.dk/tv/find-program/genr... og læse flere nyheder på http://dr.dk/nyheder. Tag DR Nyheder med dig: Nyheds-app: Send sms med "APP" til 1212 eller hent den i App Store eller Google Play. Nyhedsbreve: http://nyhedsbreve.dr.dk/ Facebook:   / drnyheder   Twitter:   / drnyheder   (alle nyheder) og   / drbreaking   (kun breaking) Abonner på YouTube:    / @p3essensen