TROBADA DE CORALS A TIVISSA

Diumenge a la tarda es va fer la Trobada de Corals a l'església, amb la participació de la Coral Eixàrcia i Coro Vasco Ama Lur. Aquest segon format per homes d'origen basc que viuen a Salou. A la mitja part, va fer un parell d'actuacions la prestigiosa i jove violinista de Salou, Inés Issel Burzynska, que van entusiasmar a tots els assistents. A l'última actuació es va fer un cant conjunt amb la participació d'alguns socis de l'Orfeó Tivissà. Per acabar Jordi Cedó Sans, va dirigir unes paraules d'agraïment als assistents i a les corals, i es van intercanviar uns obsequis de record. Cal destacar al director de les dues corals el Sr. Piotr Issel, que amb les seues presentacions humorístiques, va amenitzar la trobada. 20-6-2026