Farvel DSB - Goddag NJ
Den 6. august 2017 overtog NT og Nordjyske Jernbaner (NJ) den regionale togdrift mellem Frederikshavn og Skørping. Jeg var med til den officielle indvielse i Hjørring. Facebook: Kennys film

▶︎
NJ to Aalborg airport and farewell to DSB over Øresund

▶︎
ICE-TD i Danmark

▶︎
Tog på København Syd | 20. Juni 2026

▶︎
Førerrums tur fra Københavns hovedbanegård til Malmö C

▶︎
Gintberg på kanten 🌍 ⎮ S4⎮ DSB ⎮ Bertil og dødemandsknappen 🆘

▶︎
Tog på Aarhus H og Viby J d. 4/6/2026 (Feat. @TogKarl1) #skjerntraingroup

▶︎
Østsjællandske Jernbaneselskab

▶︎
Aarhus H - Grenaa 01:17 min

▶︎
DSB EB + Double-decker carriages - Driver's cabin video - Copenhagen-Køge-Næstved

▶︎
(200 SUBS SPECIEL!) Tog på Hjørring St + Kvægtorvet St! | Trains at Hjørring St! + Kvægtorvet St

▶︎
Celebration of the 175th anniversary of the Danish railway

▶︎
Med DSB Døgnet til Nordjylland

▶︎
MY 1104 transport from Tønder to Gedser

▶︎
Electric train to Næstved

▶︎
Tog på København H 2022 del 1

▶︎
Værslevbanen's 125th anniversary

▶︎
Københavns letbane åbning 2025

▶︎
Tinglev t/r med Boye, Jørgen & Aage

▶︎
End of rail ferries in Denmark

▶︎
