4 nye elbusser kører nu i Aarhus

Fire nye elbusser kører nu på linje 13, mellem Frydenlund og Holme over Aarhus Midtby. I 2021 indsættes yderligere 20 elbusser ind i Aarhus, og målet er, at alle busser er omlagt til at køre på el i 2030. Byrådsmedlem Ango Winther er begejstret. Vi spurgte Buschauffør og underviser, Leif Nødskov hvad er forskellen på de nye elbusser og de gamle diesel busser