Verplicht het leger in: 'Voor 300 euro sta ik er!'
Het ministerie van Defensie bekijkt of Nederland een ’dienstplicht’ naar Scandinavisch voorbeeld kan invoeren. Zweden en Noorwegen krijgen hier duizenden rekruten per jaar mee en bestrijden zo de personeelstekorten bij de krijgsmacht. Jongeren in Nederland lijken nog niet staan te springen. Abonneer je hier gratis: http://bit.ly/AbonneerTelegraaf Wil je meer (exclusieve) video's? Meld je dan hier aan voor onze video-nieuwsbrief: https://telegraaf.nl/videoupdate Meer van De Telegraaf? Volg ons op: Website: https://www.telegraaf.nl/ Facebook: / telegraaf Instagram: / telegraaf.nl Twitter: / telegraaf #TELEGRAAF

▶︎
WERKEN BIJ DEFENSIE: ORANJES HOEVEN HET NIET TE KUNNEN | S07E11

▶︎
Wehrdienst 2026 - mehr als nur Drill & Disziplin? | Y-Kollektiv

▶︎
Türkei – USA Highlights | Gruppe D, FIFA WM 2026 | sportstudio

▶︎
Zo traint defensie jonge militairen: 'Dit is geen spelletje'

▶︎
Lost het 'dienjaar' de personeelstekorten in het leger op?

▶︎
Honderden agenten zoeken mogelijk gevaarlijke man

▶︎
Japan – Schweden Highlights | Gruppe F, FIFA WM 2026 | sportstudio

▶︎
Het Nederlandse leger | LUBACH

▶︎
Brazen teenager (15) goes on a rampage against police officers | The Neighborhood Patrol #7 | East

▶︎
Nederlandse militairen naar buurland van Oekraïne

▶︎
Zo machtig is Polen

▶︎
KOP KAAL SCHEREN?! | IK WORD MARINIER #1

▶︎
Wie Europas Armeen um Nachwuchs kämpfen | ARTE Re:

▶︎
Komt er een nieuwe dienstplicht?

▶︎
'Ik ben reservist'

▶︎
Der Nazi, den Hitler gefürchtet hat

▶︎
Warum junge Deutsche freiwillig im Ukraine-Krieg kämpfen I Y-Kollektiv

▶︎
Valentijn Driessen: ‘Dan is het gewoon einde WK voor Oranje!’

▶︎
Bewoners Brusselse Noordwijk hebben genoeg van het geweld en drugs

▶︎
