'Sinds ik een eigen plek heb, heb ik veel minder stress’ | Leger des Heils

“Ik zat niet lekker in mijn vel en begon harddrugs te gebruiken en te dealen. Toen raakte ik alles kwijt.” Robert heeft het niet altijd makkelijk gehad. Na een moeilijke jeugd vond hij een eigen plek in een kraakpand. Omdat hij niet lekker in zijn vel zat, begon hij hardrugs te gebruiken. Hij raakte alles wat hij had opgebouwd kwijt en kwam op straat te staan. In deze video vertelt Robert over het leven op straat, de voortdurende angst om weggestuurd te worden en de stemmen in zijn hoofd die hem gek maakten. Maar ook over hoe hij rust heeft gevonden en stapje voor stapje werkt aan herstel. Robert heeft een boek geschreven over de periode toen hij dakloos was en last had van waanbeelden. Bestel het boek hier: https://www.uitgeverijheijink.nl/robe... Volg ons op social media!   / leger_des_heils     / legerdesheils     / legerdesheils     / legerdesheils     / legerdesheils