Skogsbrand Pålgård 180717
Jag och några polare från Östersund kände att vi behövde göra nånting. Jag är en en hobbyfilmare och gillar att dokumentera, så jag slängde på mig en gopro. Detta är bara en liten bråkdel av vad bränderna har orsakat, vill ni hjälpa till? http://www.ragunda.se/nyhetsarkiv/nyh...
