Pisin lenkki koskaan, 180km pyörätreeni🚴‍♀️ || KOHTI IRONMANIA

Se olisi kesän pahimman treeniviikonlopun vuoro: 21km juoksu ja 180km pyöräily, ja vielä helteessä!! Miten kroppa kestää treenin kuumuudessa? Ja mihin kannattaa suunnata Tampereella pyöräilemään? Kohti Ironmania on projekti, jossa testaan omia psyykkisiä ja fyysisiä rajoja. Tähtään elämäni ensimmäiselle täyden matkan Ironmanille, jossa uidaan 3,8km, pyöräillään 180km ja juostaan 42,2km, ja kaikki tehdään ilman sen suurempia taukoja. Tässä videosarjassa kerron kisaan valmistautumisesta ja kaikista tunteista ja ajatuksista, joita tässä matkan varrella nousee. Ihanaa kun oot matkassa mukana!💛 Löydät mut myös instagramista:   / nellasaraa