Europa 2026 del 2

Igjen er vi på tur :-) Vi reiser dit lysten drar oss og vi elsker fantastisk natur. I tillegg elsker vi mennesker og mat... I denne videoen : https://soodehofeins.de/ https://visit.kassel.de/en/ https://www.naturcamp-thulba.de/ https://www.rothenburg.de/en/ Vi var i Rothenburg ob der Tauber for 2 år siden og Ilze har lengtet tilbake. Soodehofeins.de er knallbra hvis man vil ha stillhet og høner og sauer og kyr og alt som er ro. Naturcamp Thulba er flott og også der rår stillheten. I Rothenburg sto vi på ståplassen veldig nært gamlebyen. Ikke strøm men andre faciliteter var der. Kjedelig ståplass men super for besøk til gamlebyen. Musikk: Epidemic Sound August Ubeda #frihet #bobil #camping #freedom #motorhome #camping