spännande SIGHTFISKE efter REGNBÅGE - revansch i Rögle dammar

Så var det dags för lite regnbågsfiske igen! Planen var egentligen att fiska i Sallerupsdammen, men där var det stängt så det fick bli rögle dammar istället. Hade med mig både XUL-spö och flugfiske-spö, men det var bara små flugor som fiskarna var intresserade av. Lyckades lura upp en rätt fin regnbåge och missade två hugg - så tyvärr inte full pott. Nästa gång!