jammin' Zeb - 春よ、来い(スタジオセッション)

We would like to share the second one of our "Studio Session" videos. Thanks for watching, please enjoy! 皆でスタジオに入って1発録りで歌ってみたスタジオセッション第2弾! ユーミンの名曲、「春よ、来い」、お楽しみください! Arranged by Shun Miyazumi Official Blog https://lineblog.me/jamminzeb/​​ Official Website http://jamminzeb.com​​ チャンネル登録はこちら↓ https://www.youtube.com/channel/UCzQI...