Oğul + Oğul

Merhaba, bir metre arayla konan iki oğulu birleştirdik ve tek kovana koyduk. Bir güçlü koloni iki zayıf koloniden her zaman üstündür. Zayıf arılar arıcıya yüktür, sandık taşıtmaktan başka bir işe yaramaz. Bu şekilde yeni çıkmış oğulların birleştirilmesinde bir sakınca yoktur. Arılar birbirini kırmaz. İki oğulda da çaylak anaların olması daha uygundur. Bir yumurtlayan ananın olduğu oğul ile çaylak anaların olduğu oğul birleştirilmemelidir. İyi seyirler.