Cultivem la xarxa. Jornada Embranzida 2026

El divendres 29 de maig, el Teatre Cirvianum de Torelló va acollir una nova edició de l’Embranzida, una jornada impulsada per l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu i el Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, amb l’objectiu de fomentar la connexió, la cooperació i les sinergies entre professionals del sector cultural i creatiu d’Osona. Sota el lema “Cultivem la xarxa”, va posar el el focus en la importància del treball col·laboratiu dins les indústries culturals i creatives, un sector format sovint per professionals que desenvolupen la seva activitat de manera individual o amb estructures petites. La jornada neix amb la voluntat de generar espais de trobada que facilitin noves aliances, intercanvi de coneixement i oportunitats de projectes compartits.