Sahlin och Löfven hedrade Anna Lindhs minne

På onsdagen den 11 september 2013 - tio år efter Anna Lindhs dödsdag - hedrades hennes minne med kransnedläggning vid Katarina Kyrka i Stockholm. Stefan Löfven, Socialdemokraternas partiledare och Mona Sahlin, ordförande i Anna Lindhs minnesfond, var två av dem som deltog.