Els béns confiscats pel franquisme | Va passar aquí

En acabar la guerra, el franquisme va crear un tribunal per confiscar tots els béns dels contraris al règim. A la plaça del Cinc d’Oros, a la cruïlla de passeig de Gràcia amb Còrcega, hi ha l’edifici on es va instal·lar el tribunal franquista que havia de confiscar els béns patrimonials de les famílies Macià, Companys i de milers de catalans. A Barcelona, va afectar centenars de famílies, moltes de les quals a l’Eixample. Subscriu-te al canal de Youtube de betevé:    / betevé   Segueix betevé a: Instagram: https://goo.gl/rkU4S2 Twitter: https://goo.gl/HdKjiy Facebook: https://goo.gl/rpKwYv Web: https://goo.gl/VEqMo8