"Att bilen gick är ett under" | Svens Garage III - DEL 4

DEL 4 Sven har fått tillbaka en Rod han byggde 2000. Nu 23 år senare har nuvarande ägare bett om förbättringar som Sven ska fixa. Idag ska ägaren Per hämta sin rod men hinner den bli klar? Lämna gärna en kommentar eller en tumme upp.👍👍 Kontakta Motornörd: ❥ Instagram: motorkrantz ❥ Facebook:   / motorkrantz   Stöd kanalen via Patreon:   / motorkrantz   #Motornörd #SvenBillred #Chevrolet