GasGas United In Dirt - Demodag - AMC Genk - Mx + Enduro model

0:00 - Intro 0:14 - MC 250 Eerste keer op het plein van Genk. Deze moto voelde fantastisch. Super soepel bij het sturen, zeer krachtig in de lange stukken. Volgend seizoen op een 250 2t? ;) 5:03 - MC 350F Moto die ik zeker wou testen. Veel meer power dan ik gewend ben op een 250. Ging minder goed op deze moto dan ik had verwacht. Toch niet mijn favoriet van de dag. 12:14 - EC 450F Ging goed op deze enduro, maar voelde iets te lomp aan voor mij 19:22 - EC 300 Zeer wendbare moto, was pure fun tijdens het rijden. Als ik ooit een enduro aanschaf wordt het zeker een 2t 250 of 300