İstanbul’dan Ayvalık’a Altınova’ya taşındım.

Bu bir kaçış hikayesi değil. Bu hayatın çok daha güzel olduğu bir yerde yaşamı deneyimleme hikayesi. İstanbul’u seviyorum ama 10 sene önceki haliyle. Birgün yine o güzel günler geri gelirse kendisini daha çok ziyaret ederim ama buralı olmak şu an ağır basıyor. Emlakçılığa devam ediyorum ve aynı zamanda sizlerle videolar paylaşmaya, YouTube ve Instagram’dan sizlere buradaki hayatın güzel ve zor yanlarını paylaşmaya devam ededeceğim. Gayrimenkul videoları da gelmeye devam edecek. Sevdiğim işleri yapmaya devam ederken hayatı daha yavaş ve daha keyifli yaşamayı seçtim. Her şeyin harika olacağına olan inancım sonsuz.. Bakalım benle birlikte nelere şahit olacaksınız. Eğrisi ile doğrusu ile sizlerleyim canlarım. Hadi birlikte izleyelim hayatı🌸